Згадка про радіоперешкоди в стереосистемі на ваз 2106
А саме чому на звукові чути частоту спрацьовування свічок запалення.
Багато людей задаються питанням чого чути радіоперешкоди під час їзди на ваз 2106?
Відповідь криється у незвичайному місці, під капотом у проводах трамблера.
Ось у цих п'яти червоних проводах криється наша відповідь, а саме в тому що опір проводів не співпадає із заводськими і тому магнітола може сприймати радіоперешкоду в той момент коли котушка дає напругу на свічку , а так як двигун у середньому робить 3500 об ./ хв. то це вже є певна частота і тому магнітола її уловлює. Точного опору проводів незнаю шукайте по сайтах , але не пробуйте обмотувати магнітолу фольгою та іншими матеріалами для відбиття радіоперешкод,це недопоможе!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар