вівторок, 4 березня 2014 р.

Коротко про номерні знаки.

Давно вже в Україні було прийнято закон про реєстрацію транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 сс. такі транспортні засоби підпадають під категорію А1 . Але багато людей задаються питанням а якщо об'єм двигуна більший за 50 кубиків? Наприклад двигун після ремонту і його об'єм становить 65 куб.см. В такому випадку можна збрехати і сказати що тут 50 , адже ніяким чином ніхто не буде перевіряти дійсно це так чи ні. Візьмемо інший випадок, наприклад мій же Yamaha Mint GT із робочим об'ємом 80 куб.см. В мому випадку при реєстрації можна сказати що об'єм 50 адже документи були втрачені. Але ж якщо технічний талон все ж таки є і там прописано що робочий об'єм двигуна становить 80 кубиків, то в такому випадку ваш транспортний засіб підпадає під категорію В1 . Це вже транспортні засоби двоколісні які мають робочий об'єм від 50 і до 800 куб.см (Але не мотоцикли). Реєстрація транспортного двоколісного засобу без наявності технічного талона на сьогоднішній день становить 600 гривень, якщо ж технічний талон у вас є,то реєстрація буде становити до 300 гривень. Також додаю фотоматеріал на прикладі скутера з робочим об'ємом 80 куб. см. (Yamaha Mint Gt) ,та приклад номерного знаку та реєстраційного талону 2008 року , але дійсного по цей день. Також детальне фото встановленого двигуна на 80 кубиків  та його зрівняння із 50-ти кубовим двигуном.
Приклад технічного талону на скутер.

Приклад номерного знаку на скутер.

Зрівняння 80-ти кубового двигуна (Справа 139 QMB) та 50-ти кубового (Зліва 1UY)

Yamaha Mint Gt із встановленним двигуном

80-ти кубовий двигун.



Немає коментарів:

Дописати коментар