четвер, 6 березня 2014 р.

Драгрейсинг

А саме драгрейсинг на скутерах.


Драгрейсинг повільно але впевнено набирав популярність у автоспорті, згодом до нього долучилися мотоциклісти а потім вже і скутеристи. В основному драгрейсинг це спринтерська гонка на відстані в:
1/8 милі - 201   метр
¼ милі - 402 метра
½ милі - 804 метра
1 миля - 1604 метра
Змагання по драгрейсингу можуть проводитися практично на любому виді транспорту, але для професійних заїздів будуються спеціальні автомобілі (Скутера,мотоцикли.), іменовані "Драгстерами". По свої конструкції драгстер являє собою максимально полегшену конструкцію із потужним двигуном, органи керування часто бувають дуже примітивні так як змагання проводяться по прямій трасі . Професійні драгстери мають потужність двигуна більше ніж 6000 кінських сил і можуть видавати до 8000 кінських сил у вищих категоріях при власній масі меньше ніж 1 тонна. Такі автомобілі проходять ¼ милі за 3.7- 3.8 секунди і набувають максимальну швидкість 500 - 530 кілометрів за годину. А перші 100 кілометрів за годину набирають лише за 0.8 секунди. Але ж повернімося до скутерів, отже скутери також можуть приймати участь у таких заїздах але вони набагато повільніше і максимальна швидкість лише до 200 - 220 кілометрів за годину. Скутер перероблюють таким чином:

1 - Занижають його для того щоб при старті він не став на "козулю".

2 - Роблять центр ваги ближче до передка для тої ж цілі щоб не підняло перед.

3 - Форсування двигуна,тюнінг варіатора ,заміна коліс на більший діаметр  все це відбувається само собою.

4 - Переварювання рами для того щоб можна було простягнутися на перед та нахилитися при старті.

А тепер для тих хто не зрозумів 4-ий пункт, переварюють так як при старті потужність настільки велика що навіть після переробок всеодно передок піднімає. Отже в кінці має вийти приблизно ось такий агрегат.

На данному фото перероблена Honda Dio AF - 27


А ось "Стокова" модель.


А це вже просто гарно доглянута Dio - 27.

Ось такий вид спорту буде ще багато цікавих публікацій,коментуйте та підписуйтесь!

Дякую за увагу!




Немає коментарів:

Дописати коментар